Otsing sellest blogist

14. juuni 2009

Kana kaisus


Ma ikka väga armastan kana. Minu meelest on kana nii lihtne valmistada, tavaliselt enamuse aja küpseb ahjus ise ja puljong on mmmmmmmmm nii hea ja väsimust kaotav. Kanafileed olen ikka ja jälle kuivaks pidanud, sest mul...olid lihtsalt halvad kogemused. Kuna ostan endiselt kana tervena ja fileerin ise, siis ikka sügavkülmast aeg-ajalt korjan välja ka terved fileed.

Seekord siis kanafilee mõnusa paprika-sibula täidisega. Maitsestasin kanafileel ka tagumise külje, keerasin ahjuvormis teistpidi, maitsestasin uuesti, ikka rohkelt pirpasegusid ja pisut soola.Hakkisin punase paprika ribadeks ja sibula samalaadseks, puistasin kuhjaga kanale ja niristasin ohtralt majoneesiga üle ja täpselt 30min eelsoojendatud ahju.

Taimeri panin ka peale ja kui kell helises, ei jäänd muud üle, kui kapist salatit lisandiks võtta ja kõhul nurruda lasta.

2 kommentaari:

Merike ütles ...

Ajad nii mulle ka kana isu peale.Hetkel olen pisut ajapuuduses ja nii lähen kergemat teed ja usaldan Tallegi .Täna saab pidulikku ahjukana.

Mustikas ütles ...

Kana on tõesti üks tänuväärne toiduaine. Ja ega niisama juudid kanasuppi penitsiliiniks kutsu. Puljong kosutab ja sinna sisse pistetud sibul, porgand, küüslauk, misiganes, tervendavad.
Kotikanad on ka kiirel ajal väga head tooted, ahju, kell käima ja midagi lisandiks lihtsalt vaadata, riisi või kartulit ja mõni kerge salat.
Vana-aastaõhtulgi, kui jõulu vaaritamised olid seljataga, tegin pidulikku ahjukana ja maitses väga hästi.