Otsing sellest blogist

23. sept 2009

Lepatriinu lemmikud


Lepatriinu köögis on vahest väga vaikne ja siis on päevad tihedat tegevust täis.Kui kõik kodunt erinevatele teedele lendu läinud, siis kodus üksi teha midagi, on ka väga raske. Proovige järgi!Eile kostitasin end lõuna ajal pühapäevast järgi jäänud kartulipüreega, mõne sardelli, kabatšoki hautisega sibula ja küüslauguga ja mõne toreda tomati-sibulaga pannil. Südamekollane kress kulus ka marjaks ära.Ja teisel päeval kabatšokk, mu jumal, ikka pannile.Kanamaks ka.Kartuli panin eraldi keema. Aga suvikõrvitsale lisasin tomatit, paprikat, muna, sinki, sibulat ja küüslauku. Kaks viimast ei tohi, lihtsalt ei tohi välja jääda. Aga , kes sellest hoolib.Ja siis on veel olemas muna. Nojah, kalamarigi.

Käime poes, valime endale toiduaineid, heeringat, sinki, juustu, juurikaid, kui ise just ei kasvata,midagi kalast ju tahaks ka, kas soolalõhet või külmsuitsu, sest midagi lihtsat - rahva räime või kilu valida oleks ju imelik. Või kuidas?

Aga mul jah tekkinud oma lemmikud ka blogimaailmas, kuigi ma ehk meelega neid enda seinale ei märgi. Mis küll ei tähenda, et neid ma ei loe. Aga seda huvitavam on. Või mis!?:)

Väike, ainult väike viide. Katrini retseptid. Katriniga on meil täpselt ühed lemmikud seentest fresitani ja need kressid ja rõngaslilled, niivõrd hästi sätitud pildid, kuigi mõne nami-nami tegelase jaoks liiga lihtsad retseptid.

Liina. Läänemaalt. Nii selgepilgulist blogi ma pole kohanud. Ikka on vaja, kas mingit x üsna tuntud kooki haipida või tühja juttu ajada. Aga lugege Liinat.http.//liinalood.blogspot.com/


Nojah ja eks ma seda Tigu sõpruskonda loen ka. Kuigi sellega on väga kahetpidi mõtted, vahest tahaksin, et oleksite parooliga kaitstud ja siis teinekord joovastun ja ikka mõtlen, kust leida kaaslast, et Tigu reaalselt külastada.Ja kust kandist te Contra endale kampa saite. Kummaline...

Ja siis ikka imetlen neid küpsetajaid. Kuigi arvan, et blogides võiks ikka kõike olla.

Minukiisu, mu lemmik, kallid edasistele tegemistele.:) Ja tubli Sille ei peaks Tigu Proua jaoks ka olema ainult keegi Sille. Sille on tubli ja retseptid on ausad, aegajalt ikka tuleb sinna kiigata.Ja mitte sõna sõnalt võtma seda, et just pere nii toitub. Aga võibolla toitub mingi teine pere just nii. Kõik ei saa lubada endale välismaa sõite, eriti nüüd, ja eelarvest väljaminekust ka tavalisel poeskäigul, siis oleks ju abi, kui keegi selleks kõneleks.

Üldse mulle ei meeldi, kui kõik blogid teevad ühte asja. Aga see minu viga. Sellest sain ka hiljem aru, et see teil programmis. Ja üsna õõvastav.Võiksite muuta seda.

Kõik blogijad võiksid olla ikka isemõtlejad, mitte teha järgi seda, mida Pille välja pakkus.

Muideks, mina olen ka Pille.:)
Nojah ja kuna on linale tulnud vahvalt vägev köögifilm, siis need, kes linnas, tormake kinno, sest "Julie€Julia" on just sinna jõudnud ja 524 rooga vanast, tomatist punasest värvunud vihikukaanes oleks vaja nagu ära teha...Ja, kes on esimene?
Mina mitte:)
Sest olen tööl!:)


3 kommentaari:

Katrin ütles ...

Oi kui tore lugeda, et minu blogi Sulle silma on jäänud :))

Mustikas ütles ...

No tõepoolest, olen sellest ju vahest märku ka andnud.:)

Unknown ütles ...

Pille, mulle neeldib väga Sinu värviline sõnavara!!! Viimasel ajal käin tihti Su blogis külas.Tubli oled!