Otsing sellest blogist

18. juuni 2012

Lepatriinuköögis lustiti






Aeg lendab ja kuidagi ei jõua blogisse midagi ülesse panna ja kirjutada. Kuna suvekuud on kätte jõudnud ja meie pere sünnipäevad on kõik suvel, siis sai algus ju lahti tehtud. Minu sünnipäeva eel oli mul juba rohkelt toredaid üllatusi. Eriti põneva paki tõi mulle postiljon. Adressaati lugedes juba läks süda soojaks, minu armas Toidutare sõber Merike, Suur Küpsetaja, kes saatis mulle sünnipäevaks toreda kingituse. Ja ma teadsin täpselt, mis seal sees on. Lepatriinudega kaunis linane põll ja pajakindad, just vajalikud Lepatriinukööki. Uhkustan siis nendega teie kõigi ees ja luban tihedalt kasutada ka. Tänan, Sind, Merike, veelkord nii, nii toreda üllatuse eest!
Sünnipäevalaud oli traditsiooniline. Veidi põnevaid salateid, nagu ikka, avokaado-makrasalat, oa-kartulisalat, värske salat, juustuvalik, redisevaagen kreekerite ja redisemaitselise toorjuustuga. Heeringas hapukoore ja sibulaga peab ikka laual olema. Veidi rõõmsalt roosat soolalõhe ja grillisime jogurtimarinaadis kanafileed, erinevaid vorste. Nautisime veini ja šampust ja lõime peale südaööd kõvasti tantsu. Tort oli kolmekihiline, vahel kreem ricotta kohupiimapastast, vahukoorest ja banaanist. Iga kihi vahel rikkalikult riivitud halvaad. Katte all ka halvaa ja kaks suurt pakki vahukoort suhkruga, maasikad, piparmündi rohelised lehed otse maitsetaimede peenrast, mida hing veel tahta suudab. Aitäh head sõbrad, kes kõik õnnitlesid, kohale viitsisid tulla, kirjutasid, helistasid või sõnumeid saatsid. Olete kõik kallid!

2 kommentaari:

Merike ütles ...

ilus oled selle lepaka vormis :D
Õnne veel kord siis :D

Mustikas ütles ...

Tänud, kaunis ja kasulik, luban tihedalt kasutada!Korduvad tänusõnad!:)