Otsing sellest blogist

9. juuli 2022

Hautatud kana paprika ja tomatiga




 Kui ma ühel päeval borši keetsin, jäi mul kana järele. Arvestatult. Olin sellele lihtsalt soola peale raputanud. Nii tuligi ühel järgmisel vihmasel päeval selle kanaga hautist teha. Kapis leidus ka paprikaid, varssellerit, laual kirsstomateid, sibulast, porgandist rääkimata. Nii roa kokku keerutasingi.

800 g kana
õli
vett
1 porgand
1 valge sibul
2 kollast väikest paprikat
6 kirsstomatit
1 vars varssellerit
2 küüslaugu küünt
soola, piprasegu
paprika maitseainet
maitserohelist
lisandiks keedetud kartulit või spagette

Kuumuta pannil õli, pane maitsestatud kanatükid kuuma õlisse. Mul oli sool juba pandud, seda ma rohkem ei lisanud, aga raputasin veidi piprasegu kanatükkidele ja paprika pulbrit. Samal ajal panin keskmise suurusega kastrulis vee keema. Kui kana oli mõlemalt poolt pruunistatud, tõstsin tangidega kanatükid kastrulisse. Pannilt keerutasin siis kergelt läbi ka porgandi kangid, hakitud sibula, tükeldatud varsselleri ja paprika lõigud. Kallasin sisu kana juurde potti, kaan peale ja madalal kuumusel lasin valmida. Lõpuks lisasin purustatud küüslaugu, tükeldatud kirsstomatid, maitserohelise. Hetke pärast keerasin kuumuse välja ja lasin maitsetel tõmmata. Serveerisin keedetud kartuliga ja rohke maitserohelisega aiast. Teisel päeval võid keeta eraldi spagette, siis kana soojendada ja kokku serveerimisnõus tõsta ja forte juustu peale riivida. Maitseb ikka võrratult. Suvi ongi võrratu! 

Kommentaare ei ole: