Otsing sellest blogist

19. nov 2009

Brandykastmes broilerisüdamed


Olen viimasel ajal teinud ehk tavapärasest erinevaid roogasid ja need kõik üles täheldanud ka. Üks seos asjaga on kokanduskirg, teine see, et endiselt toitun nädala sees üksinda. Ja siis ongi põnev midagi uut välja mõelda või poest leides, uusi maitseid proovida.

Täna tegin kanasüdameid, see karbike maksab vaid 14 eeku. Hakkisin ühe poolikuks jäänud sibulapoole, kaunid ümmargused porgandirattad, panin järgemööda koos südametega võisse praadima. Küüslauguküüned viilutasin pikuti. Maitsestasin pipraseguga, on ju seal ka mu lemmikut koriandrit, mis mul küll sel aastal mu kurvastuseks aiamaal ülesse ei tõusnud ja seal on ka mu teist lemmikut - sinepiseemneid. Veidi kuumalt ja kirglikult neid keerutades valasin paraja sortsu kohvikoort.Keerasin kuumuse pea olematuks ja porisevalt peenutsemata suskasin paraja suutäie brandyt. Salatiks hakkisin küpseid tumepunaseid tomateid , punase sibula leekivlillasi ja roosakasvalkjaid rattaid ja ühe küüslaugu hakkisin hästi, hästi peeneks, surasin veidi veiniäädikat, üsna palju suhkrut ja itaalialikke taimseid ürte. Jäi mõnusalt magus ja tundus, et just niisugune veini uusaastapeo järgnevaks päevaks vääriline värviline valik. Südamed haudusid omasoodu, noppisin mõned mõrkjad pohlad põnevuseks. Otsisin välja pooliku purgi kõrvitsasalatit ja sõin pehme saia ja suure lusikaga, see ongi nagu lõbu, mida saab vaid üksi nautida.

Kommentaare ei ole: